Novinka

BMW S1000RR 2019-2022 - Kompletní sada 10-dílná Racing Konverze na S1000RR 23-24

  • BMW S1000RR 2019 2020 2021 2022

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: B1-CSRW19-22C|G

Cena bez DPH : 26 889  (32 536  s DPH)

Kód: B1-CSRW19-22C|GR

Cena bez DPH : 37 645  (45 550  s DPH)

Kód: B1-CSRW19-22C|P

Cena bez DPH : 64 534  (78 086  s DPH)

BMW S1000RR 2019-2022 - Kompletní sada 9-dílná Racing Konverze na S1000RR 23-24:

  • 1x Vrchní díl racing - velký
  • 1x Křídlo Levé - černý GFK - vyleštěný - design 23-24
  • 1x Křídlo Pravé - černý GFK - vyleštěný - design 23-24
  • 1x Spodní díl Racing 
  • 1x Sedlo Racing pro nalepní pěny design 23-24+
  • 1x Vysekunutá Pěna racing Motoforza foam EVO3
  • 1x Kryt nádrže
  • 1x Náfuk racing černý GFK - leštený
  • 1x Předinstalované rychloupínačí šrouby 4ks
  • 1x Přední držák otáčkoměru
  • 1x Plexi Puig racing čiré + 4x šrouby na plexi černé

Hlavní rysy:

  • Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!
  • Vrchní díl  :
  1. Pasuje také s originálním plexi, doporučujeme koupit racing 2-bublina plexi: ID: PL-PB219-25
  2. Vrchní díl pasuje také na originální nebo závodní držák Forza holders ID: B1-DNCS19-24 nebo motoholders.
  3. Vrchní díl *pasuje pro priginální křídla nebo aftermarket křídla ID: B1-KWP23 a B1-KWL23
  • Spodní díl:
  1. pasuje i na originální výfuk s katalyzátorem a s bočním stojánkem.
  2. Spodní díl má pěkný aerodynamický design SBK. Užší vpředu a delší k zadnímu kolu pro lepší aerodynamiku. Díl má speciální hrany pro lepší pevnou. 
  3. Funguje i s kratším převodem - při posunu zadního kola vpřed.
  • Sedlo racing: 
  1. Pro nalepení pěny racing EVO3 ID: B1-GE3-24 
  2. Sedlo je speciálně vyztuženo pro větší pevnost a dodáváno vč. ALU výztuhy sededla
  3. Má držák pro Akční kameru nebo transpondér a pro LED zadní světlo

 

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Avio odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly cca o 20%. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • 4 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu se spodním dílem.
     
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
     
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
     
  • Vrchní a spodní díl nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
     
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.
     
  • Sedlo racing pro nalepení pěny :
  1. Pasuje s originálním podsedlovým rámem nebo racing rámem  Forza holders B1-R19 nebo motoholders B1-RM19
  2. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  3. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
  4. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 3-dílného kompletu :

  • Jednodušší montáž
  • Rychlejší montáž/demontáž celého předního dílu kapotáže
  • Nižší počet (rychloupínacích) šroubů k uchycení

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.