Zpět

Rickman, Metisse, 1968 / Kapotáž cestovní - Set

Tip
Novinka

Přední kapotáž pro oldtimer - veterány Rickman-Metisse, Avon, Ajs, Triumph, BSA, Norton, Velocette).. Vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Flexibilní. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, nepředvrtané otvory.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: ORI-KROADCS|G
8 574,38 Kč bez DPH
10 375 Kč s DPH
ks
ID: ORI-KROADCS|P
20 578,51 Kč bez DPH
24 900 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
Rickman Metisse 1968
Avon 250,350 67-68
  • Kapotáž pro Oldtimer - veterány / cafe racer, s předchystaným plexisklem a šrouby na plexi.
  • Vhodná pro různé modely

Rozměry : viz foto #3

  • Set obsahuje : 
    1x Vrchní díl cestovní
    1x Spodní díl
    1x Plexisklo čiré, předtvrtané , ořízlé ke kapotáži
    1x Plexisklo přední (NOSE CONE) čiré, předvrtané 
    1x sadu plexi šroubů (zlatá, černá, stříbrná)
     

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Typ dílu - celokapotáž s předchystanými plexiskly a šrouby na plexi,      Umístění na motocyklu - v předu

Hladký povrch.
Nedodáváme s držáky a šrouby kapotáže.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
     
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá kapotáž na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky kapotáže.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

 

© 2019 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone