Zpět

Klín Racing-SET- Suzuki SV 650 99-15, 650V-STROM 04-11

Tip
Novinka

- Designový doplněk, který dodá motocyklu dynamický vzhled.
- Sada vč. montážní sady a gumových průchodek pro pohlcování vibrací s ALU vložkami.
- Díl má předvrtané montážní úchyty
Suzuki, SV 650: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015
Suzuki, SV 650: 1999, 2000, 2001, 2002
Suzuki, DL 650 V-strom: 1999, 2000, 2001, 2002
Suzuki, SV 650 Cafe Racer: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: SSV6-2SRCS|G
3 049,59 Kč bez DPH
3 690 Kč s DPH
ks
ID: SSV6-2SRCS|GB
4 879,34 Kč bez DPH
5 904 Kč s DPH
ks
ID: SSV6-2SRCS|GR
3 964,46 Kč bez DPH
4 797 Kč s DPH
ks
ID: SSV6-2SRCS|P
6 709,09 Kč bez DPH
8 118 Kč s DPH
ks
ID: SSV6-2SRCS|C
8 843,80 Kč bez DPH
10 701 Kč s DPH
ks
ID: SSV6-2SRCS|KK
8 843,80 Kč bez DPH
10 701 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Suzuki SV 650 2003-2015
Suzuki SV 650 1999-2002
Suzuki DL 650 V-strom 1999-2002
Více modelů

Klín Racing-SET- Suzuki SV 650 99-15, 650V-STROM 04-11 obsahuje:

Designový doplněk, který dodá motocyklu dynamický vzhled.

  • Dodáváme včetně instalovaných gumových průchodek s vložkami pro pohlcení vibrací při jízdě.
  • Dodáváme vč. montážních držáků
     
  • Nabízíme možnost zakoupit UNI montážní kit (U-D2S), díky kterému lze klín použít prakticky na jakýkoliv typ motocyklu.
  • TIP: Pokud jste nenašli klín pro Váš model, v nabídce máme také několik UNI klínů pod motor, které pasují téměř na cokoliv.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK - Probarvený černý

Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat ! 

Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.




GFK Racing

Odlehčená verze GFK. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý nebo transparentní gel a pryskyřice.

Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




Kevlar-Karbon

 Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.

Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 

Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.




  • Naše klíny jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • Hladký povrch, předvrtané otvory.
     
  • Kevlar-Karbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.

Dodáváme v různých provedeních jako např.:

  1. GFK-sklolaminát
  2. GFK-Probarvený sklolaminát černý
  3. Karbon
  4. Kevlar-Karbon
  • S instalační montážní sadou ke klínu postupujte dle dodaného návodu nebo nahlédněte v galerii pod foto: 12-13
     
  • Pokud k danému modelu není montážní sada v nabídce nezoufejte. Stačí upravit UNI montážní sadu Motoforza, kterou lze ke klínům zakoupit. Montážní držáčky se naohýbají a zakratí podle potřeby na níže položené úchyty na motoru. Lze tak vše upravit a usadit klín dle vlastních představ. (V sadě sady 2x delší, 3x kratší pás s nýtovací maticí se zavítem a šroubky-viz foto #).
     
  • Ke klínu samozřejmě dodáváme gumové průchodky s vložkami pro pohlcování vybrací při jízdě. (jsou v ceně klínu).

 

Jak na celou instalaci klínu a průchodek zde >>>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone