Zpět

BMW, S 1000 RR, 09-11 / Kompletní sada 5-dílná Racing

Kompletní sada 5-dílná Racing. Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě.
8-10 (rychloupínacích) šroubů na imbus je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: B1-CSR5|G
9 499,17 Kč bez DPH
11 494 Kč s DPH
ks
ID: B1-CSR5|GR
11 978,46 Kč bez DPH
14 493,93 Kč s DPH
ks
ID: B1-CSR5|P
22 798,02 Kč bez DPH
27 585,60 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
BMW S 1000 RR 09-11

Kompletní sada 5-dílná Racing obsahuje :

  • 1x Vrchní díl racing - malý
  • 1x Příložka
  • 1x Boční díl P
  • 1x Boční díl L
  • 1x Olejová vana Racing také pro Akrapovic
  • 1x Sedlo Racing pro nalepní pěny
  • 1x Výztuha

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK Racing

Odlehčená verze GFK. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý nebo transparentní gel a pryskyřice.

Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
 

  • Vrchní díl, boční díly a olejová vana nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
     
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
     
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.

Sedlo racing pro nalepení pěny :

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 5-dílného kompletu :

  • Lepší skladnost (místa v dodávce není nikdy dost)
  • Možnost výměny jen bočních dílů po pádu
  • Jednodušší přístupnost k motoru
  • 8-10 (rychloupínacích) šroubů na imbus je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.
     
  • 2 (rychloupínacích) šroubů na imbus je potřeba ke spojení Vrchního dílu s příložkou.
     
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
     
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2017 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone