Zpět

Honda, CBR 1000 RR, 08-11 / Kryt nádrže - Original

Ochrana nádrže proti poškrábání. Vhodný pro nový design lakovaných kapot.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: H1-KN308|G
1 650,41 Kč bez DPH
1 997 Kč s DPH
ks
ID: H1-KN308|GR
2 147,19 Kč bez DPH
2 598,10 Kč s DPH
ks
ID: H1-KN308|P
4 296,03 Kč bez DPH
5 198,19 Kč s DPH
ks
ID: H1-KN308|C
5 906,83 Kč bez DPH
7 147,26 Kč s DPH
ks
ID: H1-KN308|KK
5 906,83 Kč bez DPH
7 147,26 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
Honda CBR 1000 RR 08-11

Jedná se o překryt originální nádrže

>>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS orig. díly

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK Racing

Odlehčená verze GFK. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý nebo transparentní gel a pryskyřice.

Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




Kevlar-Karbon

 Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.

Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 

Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.




  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
     
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh v namáhaných místech pro extra výdrž.

PŘED instalací krytu nádrže doporučujeme provést :

  • V případě, že má motocykl originální kryt nádrže nebo přední kryt, je nutné jej před instalací laminátového krytu odinstalovat.
  • Oblepit nádrž lepící páskou, abychom zamezili jejímu poškřábání při instalaci a sundávání krytu. Nebo nalepíme na náchylná místa k prodření molitan (tenké gumové pásky).
  • U některých typů krytů doporučujeme nalepit na nádrž tenké proužky lepícího suchého zipu pro stabilnější uchycení (protikus do krytu nádrže)
  • Otvor na krytu nádrže kolem zátky nádrže je většinou dle originálního uzávěru. V případě potřeby lze jednoduše upravit dle libosti a použitého typu uzávěru pomocí smirkového papíru a vodního smirku. Větší zásah provádějte frézkou.
  • Pokud si nejste jistí svojí zručností kontaktujte nás před objednávkou, otvor Vám upravíme dle Vašeho přání.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

p>
© 2017 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone