Nádrže Oldtimer

Co dodržet u nádrží Motoforza pro Oldtimer a Cafe Racer

Uvádíme zde tipy a rady , čeho se vyvarovat při manipulaci s laminátovými nádržemi, tak abychom předešli u nádrží nevratnému poničení.
 

- Závity hliníkových (duralových) zátek a protikusů (zejména u UNI zátek) je nutné ošetřit olejem, aby se předešlo jejich zadření.

- Zátky není nutné dotahovat velkou silou, jinak může dojít k zaseknutí zátky! Těsnost zajišťuje "O-ring" kroužek.

- Při manipulaci s nádrží (montáž, osazení atd.) se VYVARUJTE narazům benzínových kohoutů (kohouty působí jako páka a i když jsou jejich protikusy do nádrže zalaminovány kvalitními materiály, mohlo by dojít k částečnému vylomení/uvolnění a netěsnosti nádrže a úniku paliva)

- Před lakem je nutné nádrž precizně odseparovat, nastříkat základní barvou (filerem) LEHCE obrousit pod vodou a stříkat barvou.

- Po jízdě doporučujeme vypustit benzín, zvýšíte tak životnost nádrže. (dnešní paliva jsou vysoce agresivní)

 

INFO O NÁDRŽÍCH MOTOFORZA

Nádrž dodáváme :

  • Standardně v bílém gel-coatu
     
  • S odvzdušněním
     
  • S benzinovými odtoky pro benzinové kohouty
     
  • S háčky pro uchycení nádrže
     
  • S uzávěrem :
  1. UNIVERSAL - v ceně nádrže - náhled zde (UZ-O)
  2. Za příplatek 800,-Kč dodáváme tuto nádrž s atraktivní zátkou "MONZA". (UZ-OMZA) (uveďte do poznámky při koupi)
  3. Na Vaše přání Vám do nádrže zalaminujeme Vámi dodanou zátku. (uveďte do poznámky při koupi)
Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací