Zpět

Suzuki, TL 1000 R, 1998-2002 / Olejová vana racing

Zvolte provedení:
ID: S1TL-OV|G
1 900 Kč bez DPH
2 299 Kč s DPH
ks
ID: S1TL-OV|GR
2 470 Kč bez DPH
2 988,70 Kč s DPH
ks
ID: S1TL-OV|P
4 560 Kč bez DPH
5 517,60 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
Suzuki TL 1000 R 1998-2002
  • Produkt vysoké kvality a životnosti prověřený těmi nejlepšími jezdci a týmy.
  • Pružný pro snadnější instalaci
  • Kevlar-carbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
  • Naše kapotáže jsou standartně dodávány v bílém gel-coatu,který může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Naše kapotáže používají originální montážní  úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtaní dír pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Snadněji se montují než originální ABS díly, jsou lehčí a díky tomu zvyšují Váš výkon.

Instalace nebo technický popis :

  • 6 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Spodního dílu s Bočními díly.
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.


Carbonové nebo Kevlar-carbonové provedení :

  • Zaručená stálost Carbonu. Ochrana proti UV záření pro zachování vysokého lesku a barvy. (U všech našich carbonových výrobků).

MOTOFORZA doporučuje :

  • Rychloupínací šrouby s "očkem" (D-ring) pro velmi snadnou instalaci a deinstalaci dílů na moto.
  • Thermo folie - Chrání Váš spodní díl před propálením nebo deformací, které vzniká vlivem tepla z výfukového systému. Nenechte si zničit Váš drahý carbonový výrobek nebo práci lakýrníka!

 

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK Racing

Odlehčená verze GFK. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý nebo transparentní gel a pryskyřice.

Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




  • Jednodušší přístupnost k motoru
© 2019 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone