Co hledáte?

SUPERTWIN SPEC 2 (TT)

Třída: V-twin - dvouválcové motocykly o objemu do 650cc
Lightweight TT - Isle of Man
Pro Motocykl: Kawasaki ER6 2012 (2006-2012-)
Třída / Sezona: Supertwin 2016
   
   

BMW S1000RR 2016 EWC

Piloti:  Lukáš Pešek
 Martin Choy
 Roland Resch
Motocykl:  BMW S1000RR 2015-16
Pro třídu / Sezóna:  EWC Superbike 2016
   
Web:  www.IVRBMWCSEU.cz
   

 

KAWASAKI ZRX1200R by SKODA DESIGN

Motocykl: Kawasaki ZRX 1200R
Majitel: Ladislav Škoda 
Kde jste mohli motocykl vidět? EICMA 2015, Motosalon 2016, Industrila Fair Brno 
Více info: Motocykl, Motorkáři,  
Představení projektu: 2015

Exkluzivní stavba Kawasaki ZRX1200R předního průmyslového designéra Ladislava Škody, který spojuje myšlenku v duchu oldschool 80.let s novou formou high-tech technologií. Výsledkem je tedy ZXR1200R – motocykl, který se svým designem záměrně trochu vyhýbá populární vlně café racerů. Ladný design, motocykl osazen premiovými komponenty. Naše firma přispěla výrobou speciální laminátové nádrže a carbonovým předním blatníkem. Laďa předvedl precizní práci, motorka má své srdce ! Doufáme, že Laďa nezůstane jen u jedné přestavby.

Sidecar Yamaha OW32/34 1978

Tým: Medek Racing Team
Motocykl: Suzuki GS1000 , kapotáž Yamaha OW32/34 78 Motoforza
Třída / Sezóna: Sidecar ME 2014/2015
Nejlepší umístění: ME 1.místo celkově 2015,
JPHZM ČR 2.místo Hořice 2014
Jezdci: Miroslav Medek nar.15.11 1976
spolujezdec: Odřej Kopecký
nahradni spolujezdec Lukáš Petrla

Sidecar 1978 s motorem suzuki gs1000 . Švýcarský podvozek stavěný pro mistrovství světa. Kapotáž jsme vyrobili v ultralehkém provedení K-K Performance, kde jsme dokázali neuvěřitlnou váhovou redukci o cca 35Kg oproti původní originální kapotáži.
Posádka plánuje v roce 2016 absolvovat Mistrovství Německa a zúčastnit se legendárního závodu na Mannu.

KMC - HKR Supermono EVO2

Tým: KMC - Kramer Motorcycle
Motocykl: HKR Supermono Evo 2
Třída / Sezóna: TNT Cup / 2015
Nejlepší umístění: 1. místo v šampionátě, vítěz všech závodů.
   
Web: www.kraemer-motorcycles.com

 

KTM 690 Duke, 1290 Superduke, RC 390

na Motocykl: KTM
na Modely: RC 390, Duke 690, Superduke 1290
Třída / Sezóna: RC390  cup, Duke 690 Junior cup, Superduke cup / 2012-2014
   
   

Po projektech s továrnou KTM na modelu RC8 a RC8/R Track Edition, jsme se podíleli na dalších modelech a dílech pro cupové závodění. Jednalo se např. o KTM 690 Junior CUP, KTM RC 390 cup.
Z dílů jsou to:
- Duke 690 závodní 2.dílná maska, spodní uzavřený díl vč. termo fólie, vodicí ploutev řetězu.
- Superduke 1290 opět 2-dílná závodní maska, kryt sedla a sedlo GFK polster.
- RC390 spodní uzavřený klín vč. fólie, sedadlo racing pro nalepení gumy. 
Vše dodáváno v letech 2013-2014 (2015) ve špičkové kvalitě, tak jak je nám vlastní.

Kawasaki ER6 Supertwin

Třída: V-twin - dvouválcové motocykly o objemu do 650cc
Lightweight TT - Isle of Man
Pro Motocykl: Kawasaki ER6 2006-08 (2010-)
Třída / Sezona: Supertwin 2012-po současnost 
   
   

Tento projekt byl věnován požadavku připravit vhodnou aerodynamickou a subtilní kapotáž pro třídu Supertwin, bez nutnosti úprav a tím pádem snadné instalace. 
Věnovali jsme návrhům zvláštní péči, také proto, že od začátku bylo zřejmé, že stroj sedlaný Michalem Indi Dokoupilem v týmu Motopoint se bude účastnit také legenádrního závodu TT na ostrově Man. Byla to pro nás další výzva ! V zimních měsících r.2013-2014, po 2 měsících práce vznikl moderní design 2-dílné kapotáže s upraveným zadním dílem s Hondy CBR 1000 09- HRC. 
S hrdostí lze konstatovat, že na poli Supertwin je to bezkonkurenčně nejhezčí motorka i v celosvětovém měřítku a budí pozornost nejen na TT Isle of Man. Tuto kapotáž lze samozřejmě zakoupit na našem eshopu. Na sezonu 2016 plánujeme další úpravy a např. speciální verzi vrchního dílu vyvinutou s týmem Motopoint přímo pro dlouhé rovinky na TT.

Super Twin Motoforza Cup

Cup: Supertwin Cup CZ
Motocykly V-twin: Kawasaki ER6,
Hysoung GT 650,
Honda GT 650 Hawk,
Yamaha MT 07,
Suzuki SFV 650 Gladius,
Suzuki SV 650
Třída: Dvouválcové motocykly do 650 ccm
Motoforza podpora od r.2012 po současnost

V Česku se jede od roku 2012 třída s názvem SUPERTWIN (V- Twin) určená pro dvouválcové motocykly do 650 ccm. Po vzoru jiných zemí se tedy naskýtá možnost závodit za relativné příznivé peníze. S touto myšlenkou přišel Michal Indi Dokoupil, kterého Twiny poblouznily během jeho působení na britských ostrovech. Již na přelomu roku 2011/12, když bylo pořádání této třídy v plenkách a k realizaci bylo občas hodně daleko, jsme řekli jednoznačně "Ano, chceme být opět u toho, pokud tu vznikne nová třída a další možnost pro bikery jak si zazávodit". Podobně jako v r. 2006, kdy startovalo např. C.E.C.
Po jednání s představiteli ČSMS se MOTOFORZA podílela na této akci jako sponzor v roce 2012 a v současnosti nadále podporuje jezdce přihlášené do této třídy výraznými slevami na GFK laminátové kapotáže až -30% + slevy na další příslušenství při prvním nákupu.

V následujících rocích se můžete těšit opět na naši podporu. Zůstáváme v závodění s vámi !!!  Pro nováčky opět platí až 30% sleva. Při dalších nákupech podpoříme jedzce slevou 25% na GFK díl a 10% na carbonové produkty. 

Za těch několik sezón jsme postupně k první vlaštovce kapot na twiny, což byla kapotáž pro Suzuki SV 650 03-12 přídali celou řadu dílů vhodnou pro další vhodné stroje do této třídy.
Jedná se např. o díly Yamaha MT 07, Suzuki SFV 650 Gladius, Hysoung GT650, Honda NT 650 Hawk, no a samozřejmě Kawasaki ER6, které jsme věnovali zvláštní péči , vytvořili pro Indiho a tým Motopoint novou celokapotáž našeho designu a na poli Supertwin je to bezkonkurenčně nejhezčí motorka v celosvětovém měřítku a budí pozornost také na TT Isle of Man. Tuto kapotáž lze samozřejmě zakoupit na našem eshopu. 

Vzhledem k volnosti v úpravách je samozřejmě možnost experimentovat a na motocykll naladit kapoty z jiných modelů. Celá naše široká nabídka je Vám k službám a fantazii se meze nekladou :)

Historie závodů : 2012-2013

2013
1. Královedvorský okruh (Dvůr Králové nad Labem) 22. – 23. 6. 2013
2. Okruh Františka Bartoše (Ostrava – Radvanice) 13. – 14. 7. 2013
3. Kopčianský rýchlostný motookruh (Kopčany – SK) 3. – 4. 8. 2013
4. Zlatý Kahanec na Těrlickém okruhu (Těrlicko) 31. 8. – 1. 9. 2013
5. Kyjovský okruh (Kyjov) 7. – 8. 9. 2013

2012 :
1. první závod - RADVANICE 7-8.7.2012
2. Těrlicku 18-19.8.2012
3. Kyjově 1-2.9.2012 a na Slovensku jsou v jednání Kopčany 20-22.7.2012

HKR - Supermono EVO1

Tým: HKR Racing Team
Motocykl: KTM 690 Supermono EVO1
Třída / Sezona: TNT Cup / 2010-2014
Nejlepší umístění: 1.místo
Web: www.kraemer-motorcycles.com

HKR-Racing je zkratka pro :  Henco Christof, Krämer Markus, Rothe Nico
 
Kapoty pro tohle Supermono jsou použity z modelu KTM RC8, který dodává firma Motoforza výhradně továrně KTM do rakouského Mattighofenu již od roku 2008. Pro první specifikaci Supermona EVO1 na sezónu 2010, která se objevuje v celém seriálu rakouského  KTM TNT cupu kapoty prodělali jen menší úpravy. Zato pro novou specifikaci na sezonu 2012, již byly provedeny rozsáhlejší změny. Kapoty byly radikálně zúženy, což přispělo k lepší aerodynamice. Sedlová část je z jenoho kusu (narozdíl od RC8), pro rychlejší montáž a větší tuhost. Zúžení motocyklu opticky velmi prospělo. Krásný design potrhuje parádní lakování, zlatý rám a loga sponzorů.
 
Níže něco málo o týmu HKR racing a celé jeho "crew". Také užitečné informace o složení motocyklu a parametry motoru.
 
Naším cílem není jen závodit, je to také o oživení téměř ztraceného  segmentu, třídy Supermono. Podívejte se na náš tým, na  naší webové stránce naleznete, co jsme zač a proč stojí za to, o tom popřemýšlet.
 
Vyrosli jsme se na různých kontinentech, všichni tři jsme byly jsme zapadli do továrny KTM Mattighofen s bezpodmínečnou vášní pro motocykly. Pracujeme v různých oblastech továrny KTM Sportmotorcycles. Naše vášeň přesahuje daleko naši práci, a tak jsme založili na konci roku 2009 HKR Racing a začali rozvíjet motorku - závodní jednoválec, implementovat ji do reality a jít s ním závodit. Proč závodní jednoválec?
 
Zvláštností je sladění vysokokapacitního jednoválcového 4-taktního motorů s kompaktním šasi Superbike. Hlavní výhody tohoto projektu je extrémně nízká hmotnost, vynikající ovladatelnost a nízká pořizovací cena a náklady na údržbu ve srovnání se Superbikem.
 
I když jsme amatérští závodníci,  okamžitě jsme byly schopni s tímto Supermonem zajet jednotlivé mezičasy rychleji, než jsme kdy dokázali se Superbikem. Navzdory výkonu diferenciálu a nižší maximální rychlosti, supermono je mnohem rychlejší v zatáčkách a jízda se stává mnohem jednodušší. To vše vede k větší zábavě na trati, více sebedůvěry v sedle a nakonec rychlejší časy na kolo. Skutečnost, že se Vám konečně podařilo pořádně "zatahat" na svém závodním stroji, Vám dává pocit, jako by jste byl profesionální závodník.
 
 
Christof Henco: Vyškolený produktový designér, odpovědný za funkční oblečení v KTM Sportmotorcycles. Vyrůstal v Austrálii a závodil 4 roky v Superstock šampionátu. V našem týmu je primárně odpovědný za design.
Markus Krämer: Strojní inženýr ve vývoji produktů. Od roku 2007 působí jako vedoucí KTM R&D accessory department - oddělení příslušenství. Prostřednictvím své práce má Markus vynikající síť kontaktů v oblasti motocyklového průmyslu a je užitečný v technickém vývoji dotyčného motocyklu.
Nico Rothe: Je vyškolený výrobce a technik ve strojírenství. Je v KTM od roku 2008 a pracuje jako inženýr CAD v oblasti výzkumu a vývoje. Je zodpovědný za  design dílů KTM z plastu. V našem závodního týmu je především uplatněn v práci v CAD a technickém rozvoji motocyklu.
 
HKR Racing - Crew : 
Sören Schliesser: Je vyškolený motocyklový mechanik a pracuje v Marketing KTM workshop od roku 2009. Je zodpovědný za technickou stránku oranžové závodní flotily KTM.
Martin Becker: Týmový fotograf komik
 
 
Chassi :
Frame - Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated
Subframe- Chromium-Molybdenum
Fairings - Motoforza
Handlebar  - Aluminium stump handlebar
Front suspension -  WP-USD Ø 43 mm
Rear suspension - WP-Monoshock
Suspension travel front/rear - 120/140 mm
Front brake  -  2 x Brembo four piston, radial bolted caliper
Front brake disk - Ø 320 mm
Rear brake - Brembo ono piston, floating caliper
Rear brake disk - Ø 240 mm
Rims front/rear - Cast aluminium wheels 3,5 x 17"; 5 x 17"
Tires front/rear -  120/70 R 17; 160/60 R 17
Chain  - X-Ring 5/8 x 1/4"
Exhaust system - Special Akrapovic Titan underfloor exhaust system
Wheel base -  1420 mm
Tank capacity - 10 liters
Weight (no fuel) -  125 kg
 
Motor
 
Engine type  - Single cylinder, 4-stroke
Displacement - 690 cc
Bore x stroke - 102/84,5 mm
Performance - 80 hp
Max. torque - 80 Nm
Max rpm - 8700 rpm
Compression ratio - 12,5:1
Transmission - 6 gears, dog clutch engagement
Fuel Mixture Generation -  Keihin EFI with EPT (Electr. Power Throttle)
Lubrication - Pressure lubrication with 2 Eaton pumps
Primary drive - 36:79
Final drive - 16:37
Cooling -  Liquid cooled
Clutch - APTC slipper clutch, hydraulically operated
Motor Management - Keihin EMS
Air filter - K&N

Moto FGR Moto 3

Team: FGR Factory
Motorrad: Moto FGR - Moto 3
Klasse / Saison: Grand Prix Moto 3 / 2012
Beste Resultate: 7.Platz
Pilots: Jasper Iwema, Joseph Rodriguez
Web: www.motofgr.com

 

Dovolte, abychom v krátkosti představili tým MOTO FGR, který pochází z města Ústí nad Orlicí v České republice. Tým soustředěný kolem Miroslava Felgra a jeho synů Luboše a Michala, vznikl v roce 2003 a začal závodit v seriálu Mezinárodního mistrovství ČR se svým kompletně vyvinutým a vyrobeným motocyklem FGR 125 GP zkonstruovaným Oldřichem Kreuzem z Vodňan. Od roku 2005 se účastnil závodů Mistrovství Evropy a Mistrovství Německa IDM. Byl také nedílnou součástí šampionátu Alpe Adria Cup. V letech 2007, 2009 a 2010 se úspěšně kvalifikoval na divokou kartu do závodu Mistrovství světa v Brně.
Za uplynulých devět sezón se v týmu vystřídalo 15 závodníků, kterým se podařilo získat v 111 závodech 62 pódiových umístění, 20 vítězství a 4 tituly.
 
Team Moto FGR na začátku sezóny 2012:
Před námi je však výzva největší, ve své desáté sezóně jsme byli přijati do nejprestižnějšího motocyklového seriálu, Mistrovství světa silničních motocyklů MOTO GP, což bylo od začátku projektu FGR naším cílem! Opět pojedeme s motocyklem FGR, ovšem již v nové třídě MOTO 3 a motorem Honda NSF 250 R. K našemu snu nám bude dopomáhat zkušený holandský závodník Jasper Iwema, který má za sebou již 3 sezóny v tomto šampionátu.
 
Na start kompletní sezóny motocyklu Moto FGR v seriálu MotoGP moto3 jsme se velmi těšili, úpřímně máme velikou radost, že se celé fabrice splnil jejich dlouholetý sen a  vyplatili se roky dřiny.
Pro Moto 3 jsme motocykl osadili přední kapotáží Honda NSF 250R a zadní díl (sedlo) jsme použili z modelu motoFGR 125GP 2011.
Kapoty byly vyrobeny v ultra lehkém provedení Motoforza "Performance". Blatníky z vyleštěného Carbonu.

KTM 1198 RC8R Track Edition

Značka: KTM
Motocykl: RC8/R 1190
Třída: Superstock 1000
 

 

   

 

Po úspěšné kooperaci s továrnou KTM na modelu KTM 1190 RC8 naše společnost dostala další nabídku spolupráce, jak se říká hezky česky "být u toho" na další specifikaci kapot, čímž byla limitovnaná speciální edice pro motocykl s názvem KTM RC8 R "TRACK EDITION".

Jak již název napovídá, jednalo se o čistě závodní speciál modelu 1190 RC8/R prošpikovaný tou nejlepší technikou co továrna KTM mohla do tohoto stroje nabídnout. Tohoto modelu se prodalo jen cca 175ks, takže jde o vzácnou záležitost. Tento závodní POWER PACK je továrnou homologovaný superstock  pro ty, kdo chce opravdové závodní náčiní tzv, "Ready to race" , tedy připraveno k závodění. Získaný titul šampionátu IDM v roce 2010 výrobců motocyklů tento potenciál jen potvrzuje. 
 
 
Na kapotách proběhli menší designové úpravy a vylepšení na základě mnoha prodaných kusů ze základní série se zaměřením na jednodušší montáž a ještě o něco hezčí vzhled motocyklu.
 
Naše kapotáže dodávané továrně KTM pro tuto edici vycházejí ze staršího modelu a jsou tudíž použitelné také na běžný model RC8, jsou tak to nejlepší co lze na trhu pro tento model pořídit a je možné si tuto specialitku dopřát a přímo v KTM a v její dealerské síti koupit.
Předinstalovaná montážní sada vč. šroubů a držáků na kompletní kapoty, lakování, perfektní spasování a jednoduchá montáž je výsostí tohoto produktu.
 
 
Kapotáže na motocykl KTM RC8, které si můžete zakoupit přes svého dealera KTM naleznete v katalogu KTM i na webu : KTM POWER PARTS
Díly vyráběné v Motoforze můžete zakoupit v několika provedeních. 

MZ Racing Team Moto 2

Team: MZ Racing Factory
Motocykl: MZ Moto 2
Třída / Sezona: Grand Prix Moto 2 / 2010
Nejlepší umístění: Max 10.místo, Anthony 11.místo
Jezdci: Anthony West, Max Neukirchner
   

 

Po projektu s továrnou KTM přichází další spolupráce s tovární značkou ze Zschopau (Německo), a to s MZ Motorrad- und Zweiradwerk GmbH.
 
MZ vstoupila do seriálu Moto GP - Moto 2 v roce 2009 po 11 letech s vizí obnovit někdejší slávu této slavné značky a propagovat její výrobky.
V sezoně 2009 nastoupila MZ s ne zrovna originálním vzhledem kapotáže a její provedení ani hmotnost nebylo rozhodně dle jejich představ.
V nadcházejícím roce, po dlouhých tahanicích nakonec úspěšně obdržela od IRTA povolení ke startu v celém seriálu a to se dvěma piloty Anthony Westem a Maxem Neukirchnerem (již dříve sponzorovaného společností Motoforza ve tříde moto GP 250cc).

Rozhodlo se o novém designu a společnost Motoforza se zapojila do projektu a výroby těchto nových dílů.
 
Futuristický a dravý vzhled kapotáže na strojích pilotů doplnila Motoforza dodávkou kapotáží v ultra lehkém provedení "Performance", které je dostupné také u většiny našich běžně dostupných výrobků.

KTM 1190 RC8 Superstock

Team: KTM Factory Team
Motocykl: RC8 1190 Superstock
Třída / Sezona: STT 1000 / 2009
Nejlepší umístění: 33.místo and 36.místo celkově
Info: Pilots : Andy Maar, Pauli Pekannen
   

 

Málo kdo možná ví, že kapotáže na v té době novou, unikátní "vostrou" KTM RC8 se již nějaký ten rok vyrábějí v ČR. Ptáte se jak se to stalo? Psal se ještě rok 2007 a pod stromeček jsme dostali zajímavý dárek v podobě nabídky spolupráce na novém projektu KTM RC8 (Superbike). Jak jinak než na výrobě kapotaží. Byla to výzva, která se neodmítá. Po Novém roce padlo rozhodnutí v továrně KTM právě na nás. Byly jsme vybráni z několika společností v Evropě a je nám velkou ctí, že se na tomto projektu a krásném "bajku" mohla podílet i společnost Motoforza.
 
 
Továrna KTM vstoupila v roce 2008 premiérově do světového šampionátu Superstock 1000. Tovární tým přichystal pro začátek sezony jeden stroj s jezdcem Andy Maerem a v průběhu přidal i druhý stroj pilotovaný finským jezdcem Pekkanenem....Sezona sice neprobíhala podle představ, ale každé začátky jsou těžké a bylo vidět, že se v KTM s problémy prát umí a tak v průběhu sezony přišly i první slušné výsledky a cenné body do průběžné klasifikace. Těšíme se, že třeba v budoucnu uvidíme tým i v poli superbike, což by bylo velmi pěkné spestření královské třídy. Všem v KTM držíme palce.

Moto FGR GP 125

Team: FGR factory
Motocykl: Moto FGR 125cc
Třída / Sezona: 125cc, 2004-2011
Výsledky:

Erfolge Moto FGR - MCR 2003 - 2011
9 Sezón
111 Závodů
62 Podium
20 Vítězství
4 Tituly

Projekt, který je věnován ryze českému motocyklu MOTO FGR 125 GP. Je nám nesmírným potěšením, že můžeme pro tento nádherný stroj tvořit design a vyrábět kapotáže již několikátou sezónu a vyústil v senzační účast v moto GP v kategori Moto 3 v r.2012.

Moto FGR 125 je český motocykl, který vznikl z nadšení pana Miroslava Felgra z Ústí nad Orlicí v roce 2002. Technické řešení navrhl pan Oldřich Kreuz. První dva modely spatřily světlo světa již v roce 2003 a v první sezoně obsadila stáj FGR celkově 2. místo v Mezinárodním mistrovství ČR. V roce 2004 byl motocykl vybaven kyvnou vidlicí a trubkovým rámem FGR a kapotážemi Motoforza.

Na sezonu 2006 jsme pro stáj FGR postavili novou modernější kapotáž a motocykl dostal i nový barevný design. Další roky jsou ve znamení menších designových úprav, zejména díky použití nových komponentů na motocyklu. Rok 2009-2011 přinesl řadu inovací na spodním dílu a  sedadle.

Bližší informace o motocyklu na webu WWW.MOTOFGR.COM

Suzuki GS Yoshimura Endurace

   
Motocykl: Suzuki GS 1100 EF 1984
Přestavba: na GS Yoshimura Endurance
Majitel: Jirka H.
   
   

Základem této přestavby je motocykl Suzuki GSX 1100 EF, ročník 1984.

Slovy majitele: 

Motocykl jsem zakoupil v srpnu 2011, byl nepatrně upravený od originálu, ale jinak poměrně ve slušném stavu. Prodávající mi ještě stihl před prodejem dokonce udělat STK.

Nechtěl jsem nic uspěchat a tak jsem si řekl, že do konce roku motocykl trošku pojezdím abych zjistil co a jak. Naprosto mě uchvátil motor, věděl jsem o tomhle motoru dost z literatury i z povídání, ale skutečnost předčila všechna očekávání. Neskutečný zátah už pomalu z volnoběhu  a po zařazení pětky není už takřka nutno vůbec řadit. Eventuální  odřazování a následné přidání plynu  navozuje velmi příjemné stavy :) Konec testování učinila porucha spojky. Takže nastalo klasické kompletní rozebrání motocyklu, první nutná operace před započetím jakýchkoliv úprav.
Jedním z hlavních cílů bylo po prvních zkušenostech maximálně snížit hmotnost. Takže vše nepotřebné se uložilo do krabic, drobně se ořezal rám od zbytečných držáků a zkrátila se podsedlová část rámu. Následovalo opískování a pro některé nepřijatelné nalakování matným černým komaxitem. Následovala výměna všech futer a ložisek v přepákování, kyvce a krku řízení. Rovněž se vyměnila ložiska v kolech a řetězová sada s jiným poměrem.
Následovala nutná kompletní repase brzdových třmenů a brzdových pump. Použity tlaková čidla brzdových světel. Samozřejmostí jsou pancéřové hadice.Nový olej Elf 20 W a gufera v přední vidlici.
Na motoru se pouze vyměnila kompletní spojka tzn. spojkový koš  (zde byla zjištěna ona závada, protočené středové futro) všechny lamely a nové pružinky. Jinak nebylo na motoru a převodovce potřeba nic dělat. Motor má najeto pouze cca 65.000 km.
Inspirací při úpravě tohoto motocyklu mi byla Suzuki GSX 1100 od firmy Yoshimura pro vytrvalostní závody typu Endurace. Takže následoval telefonát se zakladatelem firmy Moto Forza a dlouholetým kamarádem  Zdeňkem Sýkorou seniorem. I když je už v důchodu práce má pořád tolik, že jsem ho musel docela dlouho lámat až nakonec řekl kýžené "tak to nalož a dovez“.
Bylo vyhráno. Věděl jsem, že co se týče vzhledu bude Suzuki v těch nejlepších rukách. Makal na tom skoro měsíc, ale výsledek myslím stojí za to. Odvážel jsem nádherný přední blatníček, přední kapotu, plexi a zadní bobek.
To jsem ale ještě netušil co mne čeká při následné montáži a výrobě potřebných držáků a lešení. Hodin, co jsem na tom strávil pochopí jen ten, kdo to někdy dělal. I tak se to jakž takž povedlo až na několikátý pokus. Rovněž přední osvětlení. Původně tam byla čočka asymetricky umístěná vpravo. V letošním roce ji určitě ku prospěchu nahradily dvě kulatá světla před kapotáží. Výroba držáků těchto světel mi také ač se to nezdá zabralo docela dost přemýšlení a studování dobových materiálů.
Řídítka se povedla také až na druhý pokus, původně jsem zakoupil Fehlingy na vidlice, ale po prvním roce je nahradily plně nastavitelné Tomaselli – mám trošku pochroumaný pravý loket a tak musím mít nastavené každé řídítko trošku v jiném úhlu.
I když vím, že na správnou Suzuki patří výfuk Yoshimura, zatím jsem použil (i z finančních důvodů) dobový originál 4-1 Marving racing včetně svodů a s vyndávací tlumící vložkou. Spolu s odstraněným air boxem je dosažený zvukový projev víc než uspokojivý.
Lakování obstaral kamarád lakýrník Vilda, linky, startovací čísla a nápisy jsou však pouhé nálepky pod lakem. I tak patří dík firmě Motolepo za vstřícnost s kterou mi vše vyrobili.Přepákování je z části od firmy PP tuning, zčásti vlastní výroba, základové duralové desky mi vyrobil zdejší kolega Wapík (ještě jednou díky).
Při vážení jsem zjistil velmi příjemný úbytek na váze cca 30 kg, motocykl s náplněmi váží cca 200 kg. Pneumatiky jsou předepsaných rozměrů vpředu Pirrelli Sport Demon 110/90 R16, vzadu Dunlop Arrowmax 130/90 R17.
Olejová náplň činí cca 6 litrů – motor je chlazený vzduchem a olejem, použitý olej Bel Ray 15W – 50. Svíčky použity Denso.
Samostatnou kapitolou bylo nastavení podvozku – motocykl má nastavitelné pérování jak předku tak zadní části a přetryskování karburátorů.
Pro zkrácení rozvoru jsou trošku popuštěné přední vidlice v brýlích.   Motocykl je oproti základu díky snížené hmotnosti velmi příjemně ovladatelný, brzdy se také trošku vylepšily a vyjížďky si náležitě užívám, i když na druhou stranu 24hodinovku bych už asi nedal. Ti borci co to jezdí mají můj neskutečný obdiv.
Co se týká ekonomické stránky, tak pořizovací cena motocyklu byla cca 25.000,- Kč, cena použitého materiálu (vesměs vše originál Suzuki) včetně lakování cca 80.000,-Kč,  počet hodin práce, přemýšlení a vypitého alkoholu raději nepočítáno.

Jirka

JAWA 350

4-válec, 2-takt TYP 673

Firma Motoforza měla ve svém výrobním programu kapotáže, sedla, blatníky a nádrže závodních motocyklů JAWA 250 OHC, JAWA 350 OHC resp. CKB 350 r. výroby 1959-1961, dále Junior 250 - “banán”, JAWA 250 a 350 jednoválec trubkový rám.
Na základě doporučení 20-ti násobného mistra republiky Bohumila Staši, se kterým zakladatel firmy Motoforza Zdeněk Sýkora starší spolupracoval, dokázala sehnat veškeré výrobní prostředky, (týkající se výroby laminátových dílů, tzn. i dřevěných maket nádrží apod.) závodního oddělení JAWA Strašnice a dát jim novou podobu.
Tím se odstartoval vedle 4-taktních modelů Juniorů 250, dvouválců 250, Projekt JAWA 4-válec 2-takt. Na zakázku bylo vyrobeno několik kapotáží, sedadel a nádrží. Perličkou je, že tyto stroje jsou jen ve 4 exemplářích na světě. 
S použitím nejlepších materiálů, výrobou nových forem a využívání nejnovějších technologických postupů byly výrobky vysoce kvalitní a diametrálně se lišily od výrobků z 70-90 let. Zejména nový postup výroby nádrže započal PROJEKT JAWA V4.
V současné době využívá firma tento postup u všech nádrží , které má firma ve výrobním programu . Tento postup se přenesl i na výrobu starších modelů až po poslední závodní motocykl JAWA 2-válec “šoupátko” z roku1974-76.
Motocykl Jawa 4-válec 2-takt, který byl zásluhou konstruktéra p. Tichého a jezdce Šťastného a Ivyho roku 1969-1970 nejrychlejší na světě a předběhl dobu minimálně o 10-12 let. Bohužel smrt Billa Ivyho “prakticky” ukončila vývoj tohoto absolutně nejrychlejšího československého motocyklu.
K tomuto československému klenotu se přidal motocykl čz 350 v4 respektive ČZ 420 a ČZ 500 V4, u kterého nemohla firma Motoforza chybět!! A to komplet výrobou makety kapotáže a předního blatníku. Následující výrobou forem v současné době využívají služeb naší firmy zejména Bohumil Staša ČZ 350, 420 v4 a ČZ 350 1- válec. Vývoj kapotáže ČZ 500 v4 byl ukončen v roce 2010 a jezdec Vratislav Hromádko odebral desítky kusů kapotáží ČZ 500 resp. ČZ 350 1- válec včetně sedadel. O projektech ČZ 350 a 500 se dočtete brzy v dalším projektu.

World Fastest Monkey

Jezdec: Ivo Kaštan
Motocykl: Honda Monkey 175 Replika
Třída / Rok: Částečně kapotované stroje do 175cc / 2009
Nejlepší umístění: První na světě dokázal pokořit 100mil za hodinu
Místo: Solné jezero Bonneville, USA

Další originální projekt Ivo Kaštana - Projekt World´s Fastest Monkey - disponuje sedátkem, blatníčkem a tabulkou na číslo naší výroby. Ivo Kaštan je držitelem rekordu z r. 2009 v bitvách o rekordy na solném jezeře Bonneville, kdy jako první na světě dokázal pokořit 100mil za hodinu na stroji Honda Monkey 175 Replica ve třídě částečně kapotovaných strojů do 175cc. Tento dosažený výsledek nelze brát jinak než jako obrovský úspěch !

Video tohoto projektu

Triumph 900 Tiger - Dakar

Tým: Triumph Racing Team
Jezdec: Ivo Kaštan
Motocykl: Triumph Tiger 900cc
Soutěž: Rallye Paříž - Granada - Dakar 1998
   
   

V r. 1997-98 práce na dílech pro stroj Ivo Kaštana (Triumph Tiger 900). Ivo Kaštan startoval s tímto strojem na legendárním „DAKARU“ 1998 a jako jediný 3-válec, který kdy na Dakaru startoval budil obrovský zájem. Kaštan, se musel se soutěží bohužel rozloučit v okamžiku, kdy organizátoři posunuli z neznámých důvodů místo na tankování dál a jemu došlo palivo. Do cíle tak nestihl dojet v plánovaném limitu a ze soutěže odstoupil (vlastně chybou organizátorů).

Tento unikát stojí nyní na výstavě motocyklů v pražském Národním technickém muzeu a byl také vystaven v muzeu v USA.

ČMN Prospeed Cup

Cup: ČMN Prospeed Cup
Pro motocykly: různé, zejména 600cc, 1000cc
Kategorie: Perfection, Intensiv, Race perfection, Race
Třídy: Power Bike, Sportbike, Ostatní
Web: www.pro-speed.cz

Projekt věnovaný jízdě na závodní dráze v rozdílných výkonnostních skupinách s krátkými závody nebo jen tréninky pořádané agenturou Pro speed. Cílem společnosti Motoforza je podporovat a přinášet užitek začínajícím i zkušeným jezdcům tak jako tomu bylo od počátku 70-let až do současnosti. Od roku 2009 se podílí firma Motoforza jako oficiální sponzor této akce a přináší mimo jiné hodnotné ceny a výhody pro účastníky akce.

Perfection : Tento trénink se ve své podstatě zaměřuje na sportovní a závodní jezdce, kteří se zajímají spíše o volné ježdění než samotné závodění.

Intensiv : V rámci tohoto tréninku je pomáháno již zkušeným jezdcům na závodní dráze k rychlejším časům na okruhu. Pro začátečníky a nejisté jezdce je tento trénink zcela vyloučen.

Race Perfection: Tento trénink se zaměřuje na sportovní a závodní jezdce, kteří nechtějí jenom volně jezdit, ale také se zajímají o účast na krátkých závodech. U race-perfection jedou vždy jenom výkonnostní skupiny.

Race : Podmínkou účasti na této race events akci jsou dostatečné zkušenosti v závodění na závodní dráze.

Bližší informace o seriálu WWW.PRO-SPEED.CZ

C.E.C. - Czech Endurance Cup

Cup: Czech Endurance Cup
Typ akce: Trénink / Vytrvalostní závody
Kategorie: Czech Endurance Cup, Czech Endurance cup 2, Cec600, Cec1000 a další
Třídy: zejména 600-1000cc
Web: www.ivracing.cz

Projekt, který je věnován vytrvalostním závodům pro hobby i závodní jezdce. Cílem společnosti Motoforza je podporovat a přinášet užitek začínajícím i zkušeným jezdcům tak jako tomu bylo od počátku 70-let až do současnosti. Od roku 2007 se podílí firma Motoforza jako oficiální sponzor této akce a přináší mimo jiné hodnotné ceny a výhody pro účastníky akce.

Czech Endurance Cup - je seriál závodů závodů pořádaný společností IVRacing, který se koná na několika evropských okruzích a je vynikající možností jak si zajezdit do sytosti na okruhu, potrénovat a okusit atmosféru závodu.

IVracing dále pořádá také seriál závodů Czech Endurance Cup 2, kde se mohou zúčastnit amatérští jezdci a hobby závodníci, kteří nikdy nevlastnili nebo nevlastní okruhovou motocyklovou závodní licenci a závodní týmy, které se v uplynulých sezonách neumístily na stupních vítězů v závodě Czech Endurance Cup

Racing Honda CRX II.gen 88-91

Značka: Honda
Model: CRX II. gen 1989-1991
Typ Karoserie: ED9 1989
Motor:

1,6L VTEC  1991

Váha:  790 Kg

 

Unikátní projekt modelu CRX II.Gen, s typem lehké karoserie ED9 s množstvím raritních dílů na zakázku.

Kompozitové výrobky:

Karbon kapota racing Motoforza
Karbon zadní křídlo GTR
Karbon šíbr Motoforza s nasávačem
Karbon ližiny pod spoilery Motoforza
Karbon výplně dveří Motoforza
Kevlar-Carbon prahy Motoforza
Kevlar-Carbon přední a zadní spoiler Motoforza
Kevlar-Carbon mračítka místo světel
Karbon racing dash board Motoforza
Karbon racing tunel+ovládací panel Motoforza
Karbonem potažené sport zrcátka
Karbonem potažené lišty na sloupky oken

GFK závodní sedačky Recaro
GFK přední blatníky
GFK dveře
GFK zadní dvěře potažené Karbonem
Polykarbonatové zadní a boční okna

Technika:

Skunk Cat back system
Skunk Headers 4:2:1
Skunk Suspensions Sport II
Skunk 1/2 Chladič
EBC kotouče a desky EBC RED
Příme sání - Filtr K&N
Přídavné budíky

Závodní volant s racing nábou
3-bodové pásy OMP
Závodní ALU nádrž 20L
Závodní rám

Pneu slick: TIP TYRE slick 195/55R15
Pneu semi-slick: Federal SS595  205/55R15

© 2017 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone