Zpět

Sedlo Aermacchi 250-402, Linto 500 - VÝPRODEJ -20%

Akce
%

Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).
V základní verzi vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, krásný i zevnitř, nepředvrtané otvory.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OA59-Ss|G
1 189,26 Kč bez DPH
1 439 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Aermacchi 250,350,402 1963-1976
Linto 500cc 1969

Aermacchi 250,350cc 1959-63
Aermacchi 250,350,402 63-76
Linto 500cc 1969

  • Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).r
  • Vhodné pro různé modely

Rozměry : viz foto 2

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Typ dílu - Sedlo (zadní díl),       Umístění na motocyklu - vzadu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
     
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
     
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone