Zpět

Sedlo Jawa, Laverda, Motoguzzi

Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).
V základní verzi vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, krásný i zevnitř, nepředvrtané otvory.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OJU74-S|G
1 800 Kč bez DPH
2 178 Kč s DPH
ks
ID: OJU74-S|P
4 320 Kč bez DPH
5 227,20 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
  • Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).r
  • Vhodné pro různé modely

např.
Jawa 250,350cc 2-cyl. 2-cycle 1974 "šoupátko"
Laverda Universal
Moto Guzzi Lemans 1-3 76-88
Moto Guzzi Moto Guzzi Universal

Rozměry : viz foto #4-5

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Typ dílu - Sedlo (zadní díl),       Umístění na motocyklu - vzadu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
     
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
     
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone