Zpět

Ducati, 998, 2002 / Sedlo racing s výřezem na světlo

Sedlo pro nalepení pěny s výřezem pro světlomet

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: D9-4RS02|G
2 648,76 Kč bez DPH
3 205 Kč s DPH
ks
ID: D9-4RS02|C
8 740,91 Kč bez DPH
10 576,50 Kč s DPH
ks
ID: D9-4RS02|KK
8 740,91 Kč bez DPH
10 576,50 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
Ducati 998 2002

Sedlo pro nalepení pěny s výřezem pro světlomet

  • Většinou pro Ducati 998 (* raději zkontrolujte Váš podsedlový rám a rozměry sedadel na obr. č.3)
  • K tomuto sedlu pasuje spodní kryt sedla (podběh) ID: (D7-6-03)
  • Spodní kryt sedla dodáváme v ceně sedla.

>>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS orig. díly

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




Kevlar-Karbon

 Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.

Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 

Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.




Sedlo pro nalepení pěny na sedlo s výřezem na světlomet.

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy - namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespod sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

​Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.

K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šrouby.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2017 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone