Zpět

SET - UNI Polokapotáž 350-1000cc - se světlem 7 Palců

Přední polokapotáž pro oldtimer - cafe racer. např. pro BMW R90, R100, Honda CB, Motoguzzi, Kawasaki Z1, ZR1, KZ1000 atd. Lamino v bílém gelcoatu. Povrch hladký, nepředvrtané otvory. Plexisklo pro tuto kapotáž také v naší nabídce.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OU-CSK350|G
6 772,73 Kč bez DPH
8 195 Kč s DPH
ks
ID: OU-CSK350|GK
7 111,36 Kč bez DPH
8 604,75 Kč s DPH
ks
ID: OU-CSK350|P
10 159,09 Kč bez DPH
12 292,50 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Honda CB 250,350,450,500 1961-1964
Honda CB 500 Replica Hailwood 1965-
Benelli 250cc 1961-
Více modelů

SET - UNI Polokapotáž 350-1000cc - se světlem 7 Palců obsahuje:

  • SADA - UNI polokapotáž  250,350,500,750,1000cc  60-80 léta
     
  • KOUŘOVÉ plexi za příplatek 250,-Kč

    rozměry obr.č. 16-17 : 
    D= 610mm - celková délka
    A=  420-440mm - variabilní šířka "uší" pro plexi
    C= 370mm - délka uší k přední hraně kapotáže
    B= 270mm - vnitřní šířka
    B2= 430-470mm - variabilní šířka 
     
  • Set obsahuje : 
    1x Polokapotáž
    1x Světlo LTD 7"
    1x Uchycení světlometu v kapotáži
    1x Plexisklo čiré, předtvrtané , ořízlé
    1x sadu plexi šroubů (černá)
     

Popis : 

  • Typ dílu - Polokapotáž ,    Umístění na motocyklu -  vepředu
  • Vyrobeno z laminátu.
  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány v bílém gel-coatu (který může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze).
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.
 

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK kouřové plexi

Kapotáže GFK sklolaminát  plus kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone