Zpět

Spodní díl Kreidler 50cc 70-75, Jawa 50cc Pionyr Mustang 1966-,UNIVERSAL 50cc

Spodní díl pro kapotáž oldtimer - veterány. Vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Flexibilní. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, nepředvrtané otvory.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OK-2S|G
2 100 Kč bez DPH
2 541 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt
  • Spodní díl pro Oldtimer - veterány / cafe racer
  • Tento díl pasuje k vrchnímu dílu Motoforza ID: (OK-1RM)

Rozměry : viz foto #2

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Typ dílu - spodní díl,      Umístění na motocyklu - v předu dole

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
     
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá kapotáž na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky kapotáže.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2017 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone