Suzuki GSX-R 1000 2001-2002Spodní kryt sedla podběh

Suzuki GSX-R 1000 2001 2002

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Karbon
Kevlar-Karbon

Kód: S1-601-02|G

Cena bez DPH : 650 

Kód: S1-601-02|C

Cena bez DPH : 2 240 

Kód: S1-601-02|KK

Cena bez DPH : 2 467 

Suzuki GSXR 1000 2001-2002 Spodní kryt sedla podběh, GFKSpodní kryt sedla podběh  REZAT Z UNI podsedlovky
Suzuki GSXR 1000 2001-2002 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 1000 2001-2002 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 1000 2001-2002 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 1000 2001-2002 Spodní kryt sedla podběh, GFK
  • Pasuje k sedadlu ID: (S1-4R01-02) and (S1-4O01-02)
     
  • Slouží k uzavření zadního dílu zespodu sedadla.
     
  • Zabraňuje pronikání vody a nečistot k elektroinstalaci.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Kevlar-Karbon

Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.

Instalace

K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šrouby.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Naše spodní kryty sedla jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z vrstvy rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory. Kevlar-Karbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.

Dodáváme v různých provedeních jako např.:

  1. GFK-sklolaminát
  2. GFK-Probarvený sklolaminát černý
  3. Karbon
  4. Kevlar-Karbon

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací