Zpět

UNI Sedlo CAFE RACER v.4

Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).
V základní verzi vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, krásný i zevnitř, nepředvrtané otvory.
Suzuki, SV 650 Cafe Racer: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Suzuki, GSX 750 Inazuma: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
Honda, CB 250,350,450,500: 1961, 1962, 1963, 1964
Suzuki, GS 450 650 750 850 1000 1100: 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984
Moto Guzzi, V65: 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987
Moto Guzzi, V50: 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982
Yamaha, SR400 SR500: 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983
Yamaha, XS 400 500: 1976, 1977, 1978
Yamaha, XS 650 750: 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979
Yamaha, XJ 400,550,600,900: 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987
Honda, CB 750: 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981
Honda, CB 750F2 Seven Fifty: 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002
Suzuki, GT 380 550: 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OU-CR4|G
1 995,87 Kč bez DPH
2 415 Kč s DPH
ks
ID: OU-CR4|P
3 592,56 Kč bez DPH
4 347 Kč s DPH
ks
ID: OU-CR4|C
4 476,73 Kč bez DPH
5 416,85 Kč s DPH
ks
ID: OU-CR4|KK
4 476,73 Kč bez DPH
5 416,85 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Suzuki SV 650 Cafe Racer 1999-2014
Suzuki GSX 750 Inazuma 1997-2001
Honda CB 250,350,450,500 1961-1964
Více modelů
  • Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).
  • Vhodné pro různé modely

Rozměry : viz foto #4

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




Kevlar-Karbon

 Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.

Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 

Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.




Typ dílu - Sedlo (zadní díl),       Umístění na motocyklu - vzadu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
     
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
     
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone