Pro mnoho modelů, UNIVERSÁLNÍ DÍL.
Kawasaki, ZXR 750: 1991, 1992
Kawasaki, ZXR 750: 1993, 1994, 1995
Kawasaki, ZXR 400: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996
Kawasaki, ZX-6R Ninja: 1998, 1999
Kawasaki, ZX-6R Ninja: 2000, 2001, 2002, 2003
Kawasaki, ZX-7R: 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Kawasaki, ZX-9R: 2002, 2003
Kawasaki, ZX-9R: 2000, 2001
Kawasaki, ZX-9R: 1995, 1996, 1997
Kawasaki, ZX-9R: 1998, 1999
Aprilia, 250 RS SP: 1993, 1994, 1995, 1996, 1997
Aprilia, 250 RS SP: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
Ducati, 900,800,750,620 SS: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Ducati, 900,750,600 SS SL: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997
Honda, CBR 600 F: 1995, 1996
Honda, CBR 600 F: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Honda, CBR 600 F: 1999, 2000
Honda, CBR 600 S: 2001, 2002
Honda, VFR 750R RC 30: 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995
Honda, RVF 750R RC 45: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
Honda, CBR 900 RR: 2002, 2003
Honda, CBR 900 RR: 1996, 1997
Honda, CBR 900 RR: 1993, 1994, 1995
Honda, CBR 900 RR: 1998, 1999
Honda, CBR 900 RR: 2000, 2001
Honda, CBR 1100XX Blackbird: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Honda, VTR 1000 Firestorm: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Honda, VTR 1000 SP1,SP2 RC51: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Suzuki, RGV 250 Gamma: 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996
Suzuki, GSX-R 600,750: 2000, 2001, 2002, 2003
Suzuki, GSX-R 750: 1992, 1993, 1994, 1995
Suzuki, GSX-R 1000: 2001, 2002
Suzuki, GSX-R 1100: 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
Yamaha, TZR 125: 1994, 1995
Yamaha, TZR 250: 1991, 1992, 1993, 1994
Yamaha, FZR 600 R Genesis: 1994, 1995
Yamaha, YZF 600 R Thunder cat: 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Yamaha, YZF R-7 OW-02: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Yamaha, YZF R-1: 2000, 2001
Yamaha, YZF R-1: 2002, 2003
Yamaha, YZF R-1: 1998, 1999
Yamaha, Dragster: 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990
Triumph, T595, 955, 955i Daytona: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.
Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků.
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit ! Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.