Pro mnoho modelů, UNIVERSÁLNÍ DÍL.
Aprilia, RSV Mille 1000: 2001, 2002, 2003
Aprilia, RSV Mille 1000: 1998, 1999, 2000
Honda, RS 125: 1991, 1992, 1993, 1994
Honda, RS 125: 1995, 1996
Honda, RS 125: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Honda, RS 125 A-KIT: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Honda, RS 125 A-KIT: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Honda, RS 125 A-KIT: 1999, 2000
Honda, RS 250: 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.
Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků.
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit ! Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.