Jedná se o štítek/masku pro naháče / "Streetfighter" stavby. Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž.
Honda, CB 900F Hornet: 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Honda, CBF 600 / 1000: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Honda, CB 600F Hornet: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Suzuki, SV 650: 1999, 2000, 2001, 2002
Suzuki, Bandit B6-B12: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Cagiva, Raptor 650: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005
Ducati, Monster / S2,S4: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Honda, CB 750F2 Seven Fifty: 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002
Cagiva, Raptor 1000: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005
Honda CB 900F Hornet 02-07
Honda CBF 600 / 1000 all
Honda CB 600F Hornet 98-06
Suzuki SV 650 99-02
Suzuki Bandit B6-B12
Ducati Monster / S2,S4
Cagiva Raptor 00-03
atd.
>>> proč Motoforza?
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrc, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.
Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.
Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků.
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit ! Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.
Díly z tohoto materiálu jsou speciální designové doplňky. Optický tuning. Výráběny jen na zakázku. Díly jsou svým vzhledem podobné carbonovým výrobkům nicméně mají stříbrnou-titanovou barvu. Použit opět UV stabilní gelcoat a jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby byla vidět struktura tkaniny.
Proč Titanium Silver provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !
Díl dodáváme vč. montážní sady (foto #)
Rozměry :
Pro některé typy lze použít UNI montážní sadu Motoforza ID: (U-D1RM)
Většinou je nejlepší vytvořit montážní držáčky až dle Vašeho stroje a Vámi požadovaného umístění.