Zpět

BMW, S 1000 RR, 2015-2018 / Vzduchová roura RACING - CARBON - VÝPRODEJ -10%

Akce
%

Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně. SBK závodní design (u většiny modelů, doporučené příslušenství pro kapotáž).
BMW, S 1000 RR: 2015, 2016, 2017, 2018

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: B1-515s|C
1 783,47 Kč bez DPH
2 158 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
BMW S 1000 RR 2015-2018
  • Centrální vzduchová roura (je delší než originál verze)
     
  • Pasuje k držáku kapotáže FORZA holder (Foto č. 5): (ID: B1-DCS)

     
  • Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně.
  • SBK závodní design (u většiny modelů)
     
  • Vzduchové roury a airboxy jsou značně levnější náhražkou originálních vzduchových rour / airboxů.
     
  • Jsou vyrobeny z jednoho kusu (*), díky čemuž se snadno instalují a demontují i v průběhu závodů.
     
  • Motoforza Karbonové provedení má výraznou váhovou redukci oproti originálním dílům a zvyšuje estetický vzhled motocyklu.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




  • Zvyšuje výkon motocyklu.
     
  • Doporučené příslušentsví pro kapotáž racing. Základní provedení GFK je ekonomickou náhradou drahých originálních náfuků.
     
  • GFK - Probarvený sklolaminát v černém gelcoatu: díl je vyleštěn a díky tomu se nemusí lakovat a lze jej přímo namontovat na motocykl.
  • Vzduchové roury se většinou instalují mezi rám a přední kapotáž bez nutnosti přišroubování. (pokud je nutno je přichytit např. do kapotáže doporučujeme např. plastový zip 3M).
     
  • Centrální vzduchové roury se instalují obdobným způsobem nebo jsou (většinou na straně rámu) přišroubovány.
     
  • U některých (zejména starších) modelů motocyklů jsou nutné gumové (plastové) redukce u vstupů do rámu nebo do kapotáže. Pokud je nemáte, je třeba vymezit např. gumovým páskem nebo "americkou" černou páskou.
     
  • Díly jsou vyrobeny z jednoho kusu pro maximální jednoduchost a přijtatelnou cenu.
     

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone