Novinka

Ducati 1000 1100 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021Vzduchová roura RACING

Ducati 1000 1100 V4/V4S/V4R Panigale 2018 2019 2020 2021

GFK - Sklolaminát

Kód: DV4-5|G

Cena bez DPH : 1 690 

Ducati 1000 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021 Vzduchová roura RACING, GFKVzduchová roura RACINGVzduchová roura RACING
Ducati 1000 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021 Vzduchová roura RACING, GFK
Ducati 1000 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021 Vzduchová roura RACING, GFK
Ducati 1000 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021 Vzduchová roura RACING, GFK
Ducati 1000 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2021 Vzduchová roura RACING, GFK

Centrální náfuk

Pro originální držák otáčkoměru nebo racing Motoholders ID (DV4-D)
 

  • Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně.
  • SBK závodní design (u většiny modelů)
     
  • Vzduchové roury a airboxy jsou značně levnější náhražkou originálních vzduchových rour / airboxů.
     
  • Jsou vyrobeny z jednoho kusu (*), díky čemuž se snadno instalují a demontují i v průběhu závodů.
     
  • Motoforza Karbonové provedení má výraznou váhovou redukci oproti originálním dílům a zvyšuje estetický vzhled motocyklu.

Materiály / provedení

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Instalace

  • Vzduchové roury se většinou instalují mezi rám a přední kapotáž bez nutnosti přišroubování. (pokud je nutno je přichytit např. do kapotáže doporučujeme např. plastový zip 3M).
  • Centrální vzduchové roury se instalují obdobným způsobem nebo jsou (většinou na straně rámu) přišroubovány.
  • U některých (zejména starších) modelů motocyklů jsou nutné gumové (plastové) redukce u vstupů do rámu nebo do kapotáže. Pokud je nemáte, je třeba vymezit např. gumovým páskem nebo "americkou" černou páskou.
  • Díly jsou vyrobeny z jednoho kusu pro maximální jednoduchost a přijtatelnou cenu.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Zvyšuje výkon motocyklu.
  • Doporučené příslušentsví pro kapotáž racing. Základní provedení GFK je ekonomickou náhradou drahých originálních náfuků.
  • GFK - Probarvený sklolaminát v černém gelcoatu: díl je vyleštěn a díky tomu se nemusí lakovat a lze jej přímo namontovat na motocykl.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.