MATERIÁLY / PROVEDENÍ

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - Probarvený černý

Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Video

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Video

GFK - vč. čirého plexi

Kapotáže GFK sklolaminát + čiré plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - vč. kouřové plexi

Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Performance - vč. kouřové plexi

Performance kapotáž + lehce kouřové plexi. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru. Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Video

ALU & GFK

Duralové závodní držáky Forzaholders s černým GFK-sklolaminát náfukem.
Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu.Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění.
Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplněk v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

ALU & Carbon

Duralové závodní držáky Forzaholders s CARBON náfukemMateriál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu. Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění.

Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.
CARBON díly: jsou vyrobeny z Karbonové tkaniny a transparentního UV stabilního gelcoatu, prosyceno speciální pryskyřicí na bázi semi-epoxidu. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna. pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).

Video

ALU

Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu.Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění. (*pokud je na foto stříbrný, jedná se o díly Motoholders, které dodáváme v leštěném hliníku.)

Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Montážní sada

Montážní sada pro klíny pod motor. Převážně se skládá z ALU držáků z pásoviny, nýtovací matice se závitem M6 a šroubu.

Pěna na sedadlo Motoforza - Neopren EVO3

Tloušťka 12mm, samolepící, měkká-poddajná. Předchystaný tvar zaoblené hrany. TOP kvalita.

Neoprenová pěna k použítí se sedlem racing nebo GFK polsterem. 

Ořezané Plexi - čiré

Jen ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza. Bez šroubů na plexi.

Ořezané Plexi - Lehký kouř

Jen ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza. Bez šroubů na plexi.

Předchystané plexi - čiré

Předchystané plexi = provrtané, ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza, vč. šroubků na plexi a gumových protikusů ze závitem.
(pozn.: Pokud již máte vyvrtanou kapotáž či plexi, doporučujeme objednat plexi "vyřezané" a navrtat jej dle otvorů v kapotáži. Plexiskla mohou být mírně odlišná. Pokud máte Vaše plexi jako vzor, můžete nám jej zaslat a můžeme podle něj udělat nové plexi).

Předchystané plexi - lehký kouř

Předchystané plexi = provrtané, ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza, vč. šroubků na plexi a gumových protikusů ze závitem.
(pozn.: Pokud již máte vyvrtanou kapotáž či plexi, doporučujeme objednat plexi "vyřezané" a navrtat jej dle otvorů v kapotáži. Plexiskla mohou být mírně odlišná.
Pokud máte Vaše plexi jako vzor, můžete nám jej zaslat a můžeme podle něj udělat nové plexi).

Samolepky světlometů styl WSBK

10letá flexibilní folie 3M s UV stabilní laminací odolnou proti poškrábání

používané v:  WSBK, TT, BSB, Moto America, Russia RSBK, Alpe Adria, FSBK, CSBK, ASBK

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací