GFK - Sklolaminát
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
GFK - Probarvený černý
Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.
GFK Racing
Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.
Performance
U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.
Karbon
Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.
Kevlar-Karbon
Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků.
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit ! Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.
Titanium Silver
Díly z tohoto materiálu jsou speciální designové doplňky. Optický tuning. Výráběny jen na zakázku. Díly jsou svým vzhledem podobné carbonovým výrobkům nicméně mají stříbrnou-titanovou barvu. Použit opět UV stabilní gelcoat a jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby byla vidět struktura tkaniny.
Proč Titanium Silver provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !
GFK - vč. čirého plexi
Kapotáže GFK sklolaminát + čiré plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
GFK - vč. kouřové plexi
Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Performance - vč. kouřové plexi
Performance kapotáž + lehce kouřové plexi. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru. Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.
ALU & GFK
Duralové závodní držáky Forzaholders s černým GFK-sklolaminát náfukem.
Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu.Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění.
Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplněk v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.
ALU & Carbon
Duralové závodní držáky Forzaholders s CARBON náfukem. Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu. Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění.
Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.
CARBON díly: jsou vyrobeny z Karbonové tkaniny a transparentního UV stabilního gelcoatu, prosyceno speciální pryskyřicí na bázi semi-epoxidu. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna. pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon).
ALU
Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu.Povrchově upraven černým lakem, který se ani po čase nemění. (*pokud je na foto stříbrný, jedná se o díly Motoholders, které dodáváme v leštěném hliníku.)
Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.
Pěna na sedadlo Motoforza - Neopren EVO3
Tloušťka 12mm, samolepící, měkká-poddajná. Předchystaný tvar zaoblené hrany. TOP kvalita.
Neoprenová pěna k použítí se sedlem racing nebo GFK polsterem.
Předchystané plexi - čiré
Předchystané plexi = provrtané, ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza, vč. šroubků na plexi a gumových protikusů ze závitem.
(pozn.: Pokud již máte vyvrtanou kapotáž či plexi, doporučujeme objednat plexi "vyřezané" a navrtat jej dle otvorů v kapotáži. Plexiskla mohou být mírně odlišná. Pokud máte Vaše plexi jako vzor, můžete nám jej zaslat a můžeme podle něj udělat nové plexi).
Předchystané plexi - lehký kouř
Předchystané plexi = provrtané, ořízlé plexi do tvaru kapotáže Motoforza, vč. šroubků na plexi a gumových protikusů ze závitem.
(pozn.: Pokud již máte vyvrtanou kapotáž či plexi, doporučujeme objednat plexi "vyřezané" a navrtat jej dle otvorů v kapotáži. Plexiskla mohou být mírně odlišná.
Pokud máte Vaše plexi jako vzor, můžete nám jej zaslat a můžeme podle něj udělat nové plexi).