Suzuki SV 650N 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
Suzuki SV 650S 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
Suzuki SV 650S 2003 2004
Blatníky používají originální montážní úchyty.
Při instalaci dbejte na správné navrtání montážních děr a následné dotažení šroubů s citem pro správnou pozici blatníku.
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.
Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.
U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.
Karbonová tkanina Plain + lesklá pohledová vrstva.
Vyrobeno v autoklávu, díky tomu mají díly extra nízkou hmotnost a tvrdost.
Díly jsou lehké a pevnější než díly GFK a značně lehčí než ABS (o 30-50%).
Není nutné lakovat. Připraveno na instalaci vč. předvrtaných děr
Proč Karbon provedení? - Kombinace estetického designu a funkčnosti. Nízká hmotnost a tvrdost. Vhodné nejen pro "show bikes".
Karbonová tkanina Twill + lesklá pohledová vrstva.
Vyrobeno v autoklávu, díky tomu mají díly extra nízkou hmotnost a tvrdost.
Díly jsou lehké a pevnější než díly GFK a značně lehčí než ABS (o 30-50%).
Není nutné lakovat. Připraveno na instalaci vč. předvrtaných děr.
Proč Karbon provedení? - Kombinace estetického designu a funkčnosti. Nízká hmotnost a tvrdost. Vhodné nejen pro "show bikes".
Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.