Co hledáte?

BOHUMIL STAŠA

Motocykl: MBS 125cc / MBS 250cc / ČZ 500cc typ 860 V4 a další
Třída / Sezóna: MS, MČSSR,
Nejlepší umístění: 20-násobný mistr republiky
Brno 71-2.ČZ 350
Brno 69-3.ČZ 500
Klasifikace MS:
1967 - 18.místo (ČZ 350cc)
1968 - 8.místo (ČZ 350cc), 21.místo (ČZ 500cc)
1969 - 8.místo (ČZ 350cc), 23.místo (ČZ 500cc)
1971 - 18.místo (ČZ 350cc)
1973 - 33.místo (Yamaha 500cc)

Dlouholetá spolupráce s legendou našeho motoristického sportu. Jsou to např. Repliky MBS 125cc, MBS 250cc.
Dále spolupráce na vzácném projektu Jawa 350 4-válec (ukázka GFK kapotáží foto číslo 3-4)

Karel Hanika Sen.

Motocykly: ČZ 125 OHC, Maico-Gemini, MZ 125, MBA 125, Yamaha 250 Bartol, Suzuki RG500
Třída / Sezóna: Mistrovství republiky 125, 250, 500cc, SBK / v 80. a 90. letech.
Nejlepší umístění: Hanika bodoval v Mistrovství Evropy v Brně ve třídě 125cc.

Hanika začínal na stroji ČZ 125 OHC, posléze sedlal Maico v úpravě Gemini od Zdeňka Židlíka.  MBA 125 v letech 80-82 u týmu Jaroslava Gryce a MZ 125cc (st.číslo 2).
V r.1990 Hanika sedlal Yamahu 250 Bartol 1987, který měl speciálně upravený motor přímo od pana Bartola, dále zesílený rám a nový design kapotáže od Zdeňka Sýkory Sen. zakladatele Motoforza, kde se vycházelo z líbivého designu u modelu MBA (st.číslo 18).  
Za zmínku také stojí,  že Hanika strávil čas za řidítky také na stroji Suzuki RG500.

Zdeněk Paznocht #65

Tým: RABA Motosport Ostrava
Motocykl: Aermacchi 350cc
Třída / Sezóna: Evropského pohár Oldtimer do 500cm / Pohár ČR Klasik 350cc
Nejlepší umístění:

2011 European Classic Championship - 1.místo
2010 European Classic Championship - 1.místo

Web: www.rabamotosport.cz
   

 

Vratislav Hromádko

Jezdec: Vraťa Hromádko
Motocykl: ČZ 500cc typ 860 V4, 1968-69
Třída / Sezóna: Evropský pohár Klasik 500cc

 

Vratislav jezdí mistrovství republiky od přelomu 80 a 90 let. Dříve zejména na motocyklu Jawa 350 OHC 1959-61. Dnes účastník ME na raritním, legendárním stroji ČZ 500cc. ČZ 500cc vychází z 350 1965, konstrukčně je to dílo ing. Františka Pudila, který udal podobu tohoto stroje. S ČZ 500 V4 dokázal Bohumil Staša získat 2.místo ve velké cene Brna roku 1972 za vítězem Jarno Saarinenen na Yamaze. Přestože bylo vládou nařízeno zničení těchto strojů, zbylo několik továrních dílů, ze kterých byl tento stroj postaven a díky precizní práci a péči je v podstatě lepší než původní tovární verze.

© 2019 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone