Zpět

Kawasaki, ZX-10R Ninja, 2011-2015 / Vrchní díl cestovní - strada velký verze 1

Jedná se o vrchní díl - velký s výřezem pro světlomet, vč. držáků. Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě. Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž.
Kawasaki, ZX-10R Ninja: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: K1-1SV11|G
3 648,76 Kč bez DPH
4 415 Kč s DPH
ks
ID: K1-1SV11|C
12 019,02 Kč bez DPH
14 543,01 Kč s DPH
ks
ID: K1-1SV11|KK
12 019,02 Kč bez DPH
14 543,01 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Kawasaki ZX-10R Ninja 2011-2015
  • Jedná se o vrchní díl - velký s výřezem pro světlomet, vč. držáků
     
  • Verze vrchního dílu kompatibilní jen s bočmími díly a olejovou vanou Motoforza

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




Kevlar-Karbon

 Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.

Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 

Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.




  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.

     
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž.
  • 6-8 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu se spodním dílem.
     
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
     
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone