Zpět

Honda, CBR 600 RR, 2003-2004 / Vzduchové roury - pár - GFK černý - VÝPRODEJ -30%

Akce
%

Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně. SBK závodní design (u většiny modelů, doporučené příslušenství pro kapotáž).
Honda, CBR 600 RR: 2003, 2004

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: H6-503-04S|GB
2 727,27 Kč bez DPH
3 300 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Honda CBR 600 RR 2003-2004

Levá + Pravá strana
 

Vzduchové roury mohou být koupeny zvlášť. Napiště poznámku při nákupu.

  • Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně.
  • SBK závodní design (u většiny modelů)
     
  • Vzduchové roury a airboxy jsou značně levnější náhražkou originálních vzduchových rour / airboxů.
     
  • Jsou vyrobeny z jednoho kusu (*), díky čemuž se snadno instalují a demontují i v průběhu závodů.
     
  • Motoforza Karbonové provedení má výraznou váhovou redukci oproti originálním dílům a zvyšuje estetický vzhled motocyklu.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Probarvený černý

Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat ! 

Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.




  • Zvyšuje výkon motocyklu.
     
  • Doporučené příslušentsví pro kapotáž racing. Základní provedení GFK je ekonomickou náhradou drahých originálních náfuků.
     
  • GFK - Probarvený sklolaminát v černém gelcoatu: díl je vyleštěn a díky tomu se nemusí lakovat a lze jej přímo namontovat na motocykl.
  • Vzduchové roury se většinou instalují mezi rám a přední kapotáž bez nutnosti přišroubování. (pokud je nutno je přichytit např. do kapotáže doporučujeme např. plastový zip 3M).
     
  • Centrální vzduchové roury se instalují obdobným způsobem nebo jsou (většinou na straně rámu) přišroubovány.
     
  • U některých (zejména starších) modelů motocyklů jsou nutné gumové (plastové) redukce u vstupů do rámu nebo do kapotáže. Pokud je nemáte, je třeba vymezit např. gumovým páskem nebo "americkou" černou páskou.
     
  • Díly jsou vyrobeny z jednoho kusu pro maximální jednoduchost a přijtatelnou cenu.
     

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone