Ducati 1000 1100 V4/V4S/V4R Panigale 2018-2022Kompletní sada 5-dílná racing - OP - Arrow výfuk racing

Ducati 1000 1100 V4/V4S/V4R Panigale 2018 2019 2020 2021 2022

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: DV4-CSOAR|G

Cena bez DPH : 15 390  (18 622  s DPH)

Kód: DV4-CSOAR|GR

Cena bez DPH : 20 007  (24 209  s DPH)

Kód: DV4-CSOAR|P

Cena bez DPH : 36 936  (44 693  s DPH)

Kompletní sada 5-dílná Racing OP obsahuje :

  • 1x Vrchní díl racing V4R - malý design pro křídla 
  • 1x Boční díl P
  • 1x Boční díl L
  • 1x Olejová vana racing pro výfuk Arrow racing
  • 1x Sedlo racing otevřené pro original polster (sedačku)

Pokud již nemáte vzduchovou rouru racing a kryt nádrže, je nutné objednat také:

  • 1x Kryt nádrže přední (ID: DV4-KNP)
  • 1x Vzduchová roura pro original i racing držák (ID: DV4-5)

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • 12 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.
  • 16 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou a krytem nádrže.
     
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
     
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
 

  • Vrchní díl, boční díly a olejová vana nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
  • Pro použití s bočním stojanem je potřeba vyříznout otvor na levé části olejové vany.
     
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
     
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.
     
  • Sedlo racing otevřené pro Original Polster (sedačku) - sedlo 1-místné pro závodní účely bez výřezů na světlo.

Výhody 5-dílného kompletu :

  • Lepší skladnost (místa v dodávce není nikdy dost)
  • Možnost výměny jen bočních dílů po pádu
  • Jednodušší přístupnost k motoru

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací