Honda NT 650 Hawk GT / Bros 1988-1993Sedlo racing

Honda NT 650 Hawk GT / Bros 1988 1989 1990 1991 1992 1993

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Performance
Karbon

Kód: HH-4R|G

Cena bez DPH : 3 298 

Kód: HH-4R|P

Cena bez DPH : 7 914 

Kód: HH-4R|C

Cena bez DPH : 10 882 

Závodní sedlo pro nalepení závodní pěny

>>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS orig. díly

Materiály / provedení

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Instalace

K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šroub

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Sedlo pro nalepení pěny na sedlo

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy - namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespod sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací