Yamaha AS1Sedlo - Yamaha TZ TA RD RX A1 125cc 1969-1982

Yamaha

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Karbon

Kód: OY125-S|G

Cena bez DPH : 1 487 

Kód: OY125-S|C

Cena bez DPH : 3 717 

  • Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).r
  • Vhodné pro různé modely: Yamaha TA TZ 125 1972-1975, Yamaha RD 125 , Yamaha AS1 , Yamaha RS 100, RX 100

Rozměry : viz foto #4

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Instalace

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Typ dílu - Sedlo (zadní díl),       Umístění na motocyklu - vzadu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací