Zpět

SET - Polokapotáž - Laverda, Motoguzzi atd

Přední polokapotáž pro oldtimer - veterány, cafe racer např. pro Laverda SFC, Moto Guzzi, atd. Vyrobeno z kvalitního sklolaminátu (GFK) v bílém gelcoatu. Flexibilní. Několik vrstev rohože a tkaniny. Povrch hladký, nepředvrtané otvory.

Celý popis
Zvolte provedení:
ID: OL750-CS1SM|G
6 718,18 Kč bez DPH
8 129 Kč s DPH
ks
ID: OL750-CS1SM|GK
7 054,09 Kč bez DPH
8 535,45 Kč s DPH
ks
ID: OL750-CS1SM|P
8 532,09 Kč bez DPH
10 323,83 Kč s DPH
ks
ID: OL750-CS1SM|C
14 746,41 Kč bez DPH
17 843,16 Kč s DPH
ks
Tisknout Doporučit produkt Zjistit cenu poštovného
Laverda SFC 750 1974
Laverda Universal 1965-1980
Moto Guzzi V50 1977-1982
Více modelů

SET - Polokapotáž - Laverda, Motoguzzi atd obsahuje:

  • Laverda SFC 750
    Motoguzzi
    UNIVERSAL
     
  • Set obsahuje : 
    1x Polokapotáž
    1x Světlo LTD 7"
    1x Uchycení světlometu v kapotáži
    1x Plexisklo čiré, předtvrtané , ořízlé
    1x sadu plexi šroubů (černá)
     
  • rozměry obr.č.  : 8
    D= 650mm - celková délka
    A=  410-430mm - variabilní šířka "uší" pro plexi
    C= mm - délka uší k přední hraně kapotáže
    B= mm - vnitřní šířka
    B2= cca 470-490mm - variabilní šířka

Popis : 

  • Typ dílu - Polokapotáž ,    Umístění na motocyklu -  vepředu
  • Vyrobeno z laminátu.
  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány v bílém gel-coatu (který může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze).
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.
 

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




GFK kouřové plexi

Kapotáže GFK sklolaminát  plus kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.

Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.




Performance

 Performance versionU těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 

Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.




Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 

Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.




© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone