Spodní kryt sedla podběh - Suzuki GSXR 600,750 2000-2003, 1000 2001-2002

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance
Karbon
Kevlar-Karbon

Kód: S6-600-03|G

Cena bez DPH : 384 

Kód: S6-600-03|GR

Cena bez DPH : 500 

Kód: S6-600-03|P

Cena bez DPH : 922 

Kód: S6-600-03|C

Cena bez DPH : 1 152 

Kód: S6-600-03|KK

Cena bez DPH : 1 268 

Suzuki GSXR 600 750 2000-2003 Spodní kryt sedla podběh, GFKSpodní kryt sedla podběh - Suzuki GSXR 600,750 2000-2003, 1000 2001-2002
Suzuki GSXR 600 750 2000-2003 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 600 750 2000-2003 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 600 750 2000-2003 Spodní kryt sedla podběh, GFK
Suzuki GSXR 600 750 2000-2003 Spodní kryt sedla podběh, GFK
  • Pasuje k sedadlu ID: (S6-4R00-03) a (S6-4O00-03)a (S1-4R01-02 a S1-4O01-02)
     
  • Slouží k uzavření zadního dílu zespodu sedadla.
     
  • Zabraňuje pronikání vody a nečistot k elektroinstalaci.

Instalace

K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šrouby.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Naše spodní kryty sedla jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z vrstvy rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory. Kevlar-Karbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.

Dodáváme v různých provedeních jako např.:

  1. GFK-sklolaminát
  2. GFK-Probarvený sklolaminát černý
  3. Karbon
  4. Kevlar-Karbon

Materiály / provedení

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

GFK Racing

Odlehčená verze GFK. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý nebo transparentní gel a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy.

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Díly nejsou vyleštěny, tak, aby se snáze lakovali. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Kevlar-Karbon

Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací