Novinka

Aprilia 125 RS SP 2006-2013Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40%

Aprilia 125 RS SP 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013

Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čočekVrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čoček
Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čoček
Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čoček
Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čoček
Vrchní díl cestovní - strada malý s projektory SET - VÝPRODEJ -40% - vč. projektorů čoček
  • Verze vrchního dílu s držáky pro 2x50  světlomet-čočku + čočky 2x50mm.  Díl je kompatibilní jen s bočmími díly a olejovou vanou Motoforza
  • EU homologace, DE TUV. 

Sada obsahuje: 

  • 1x Vrchní díl
  • 2x instalovaný držák projektoru 50mm
  • 1x Projektor-čočka dálková 50mm
  • 1x Projektor-čočka potkávací 50mm

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Instalace

  • 6-8 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly.
  • 10-12 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž.

  • Lze použít s originálním plexi

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací