Kawasaki ZX-6R Ninja 2009-2017Vzduchová roura

Kawasaki ZX-6R Ninja 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK - Probarvený černý
Karbon
Kevlar-Karbon

Kód: K6-509|G

Cena bez DPH : 1 045 

Kód: K6-509|GB

Cena bez DPH : 1 673 

Kód: K6-509|C

Cena bez DPH : 3 136 

Kód: K6-509|KK

Cena bez DPH : 3 449 

Centrální náfuk
 

  • Zlepšují sání nasáváného vzduchu do motoru o 20-30% což přidá cca 2-3 koně.
  • SBK závodní design (u většiny modelů)
     
  • Vzduchové roury a airboxy jsou značně levnější náhražkou originálních vzduchových rour / airboxů.
     
  • Jsou vyrobeny z jednoho kusu (*), díky čemuž se snadno instalují a demontují i v průběhu závodů.
     
  • Motoforza Karbonové provedení má výraznou váhovou redukci oproti originálním dílům a zvyšuje estetický vzhled motocyklu.

Instalace

  • Vzduchové roury se většinou instalují mezi rám a přední kapotáž bez nutnosti přišroubování. (pokud je nutno je přichytit např. do kapotáže doporučujeme např. plastový zip 3M).
  • Centrální vzduchové roury se instalují obdobným způsobem nebo jsou (většinou na straně rámu) přišroubovány.
  • U některých (zejména starších) modelů motocyklů jsou nutné gumové (plastové) redukce u vstupů do rámu nebo do kapotáže. Pokud je nemáte, je třeba vymezit např. gumovým páskem nebo "americkou" černou páskou.
  • Díly jsou vyrobeny z jednoho kusu pro maximální jednoduchost a přijtatelnou cenu.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Zvyšuje výkon motocyklu.
  • Doporučené příslušentsví pro kapotáž racing. Základní provedení GFK je ekonomickou náhradou drahých originálních náfuků.
  • GFK - Probarvený sklolaminát v černém gelcoatu: díl je vyleštěn a díky tomu se nemusí lakovat a lze jej přímo namontovat na motocykl.

Materiály / provedení

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

GFK - Probarvený černý

Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat ! 
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Kevlar-Karbon

Para-aramidové vlákno jehož vlastností je vysoká otěruvzdornost, houževnatost.Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Kevlarové tkaniny protkané Karbonem (Kevlar-Karbon), proto žluto-černá barva výrobku. Je zde použita speciální pryskyřice, semi-epoxid.  U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe K-K tkanina. Vhodné pro "showbikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují.
Tento materiál používáme na výztuhy do namáhaných míst našich výrobků. 
Proč Kevlar-Karbon provedení? - Pro ty co se chtějí odlišit !  Díly jsou lehké, pevnější a nejméně nachylné k prodření ze všech provedení.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací