Co hledáte?

Nádrže Oldtimer

Co dodržet u nádrží Oldtimer a Cafe Racer Motoforza

Uvádíme zde tipy a rady , čeho se vyvarovat při manipulaci s laminátovými nádržemi, tak abychom předešli u nádrží nevratnému poničení.
 

- Závity hliníkových (duralových) zátek a protikusů (zejména u UNI zátek) je nutné ošetřit olejem, aby se předešlo jejich zadření.

- Zátky není nutné dotahovat velkou silou, jinak může dojít k zaseknutí zátky! Těsnost zajišťuje "O-ring" kroužek.

- Při manipulaci s nádrží (montáž, osazení atd.) se VYVARUJTE narazům benzínových kohoutů (kohouty působí jako páka a i když jsou jejich protikusy do nádrže zalaminovány kvalitními materiály, mohlo by dojít k částečnému vylomení/uvolnění a netěsnosti nádrže a úniku paliva)

- Před lakem je nutné nádrž precizně odseparovat, nastříkat základní barvou (filerem) LEHCE obrousit pod vodou a stříkat barvou.

 

INFO O NÁDRŽÍCH MOTOFORZA

Nádrž dodáváme :

  • Standardně v bílém gel-coatu
     
  • S odvzdušněním
     
  • S benzinovými odtoky pro benzinové kohouty
     
  • S háčky pro uchycení nádrže
     
  • S uzávěrem :
  1. UNIVERSAL - v ceně nádrže - náhled zde (UZ-O)
  2. Za příplatek 800,-Kč dodáváme tuto nádrž s atraktivní zátkou "MONZA". (UZ-OMZA) (uveďte do poznámky při koupi)
  3. Na Vaše přání Vám do nádrže zalaminujeme Vámi dodanou zátku. (uveďte do poznámky při koupi)
© 2019 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone